Heeft u te maken met een storing tijdens het importeren van e-mails uit uw oude Gmail-account?

 


Soms moeten we een nieuw account maken op Gmail omdat het oude niet goed werkt. Maar het echte probleem is, hoe gemakkelijk het ook is om een nieuw Gmail-account aan te maken, hoe moeilijker het is om gegevens van het oude naar het nieuwe te importeren. Maar er is niets dat ons Gmail-klantenserviceteam niet kan doen. Als je hier op zoek bent naar een manier om eenvoudig gegevens van je oude Gmail-account naar het nieuwe te importeren, ben je hier aan het juiste adres!

U hoeft alleen de procedure in dit artikel te volgen om gegevens over te zetten tussen de twee accounts. En als je daarbij een probleem tegenkomt, kun je het beste contact opnemen met onze technische ondersteuning van Gmail. Ons team zal ervoor zorgen dat elk obstakel dat in de weg staat, wordt opgelost.

Laten we naar het belangrijkste punt gaan. Als je problemen ondervindt bij het downloaden van e-mails van je oude account naar Gmail of als sommige e-mails ontbreken of zijn verwijderd na het importeren, volgen hier een paar tips die je kunt volgen om het probleem op te lossen.

• Controleer altijd of je het juiste wachtwoord en e-mailadres hebt ingevoerd.

• Controleer of het account waaruit u gegevens probeert te importeren, nog steeds werkt.

• Probeer de e-mail-ID waaruit u probeert gegevens te importeren, te verwijderen en weer toe te voegen.

Als je niet weet hoe je dat moet doen, volg dan de onderstaande procedure of neem op elk gewenst moment contact op met ons Gmail-klantenserviceteam.

1. Op uw apparaat en log in op uw Gmail-account.

2. Tik rechtsboven op Instellingen en bekijk ze.

3. Tik op het tabblad Accounts en import of Accounts.

4. Verwijder onder het gedeelte 'E-mail van ander account controleren' het e-mailadres waaruit u gegevens wilt importeren en voeg het vervolgens weer toe.

Door de bovenstaande procedure te volgen, kunt u de fout oplossen en binnen enkele minuten alle vereiste e-mails ontvangen. Maar als het niet werkt, kunt u het apparaat controleren op storingen. Dit komt omdat we soms de service de schuld geven van fouten, terwijl het eigenlijk het apparaat is dat moet worden behandeld. Daarom is het essentieel om alle mogelijke fouten of de apparaten die ze veroorzaken uit te sluiten.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons technische serviceteam van Gmail. U kunt dit doen via e-mail, live chat ondersteuning of telefoon. Aangezien ons team 24/7 werkt, is timing geen probleem.

Voordat u onze Bellen Gmail ondersteuning voor hulp, moet u ervoor zorgen dat uw Gmail geen van de volgende fouten weergeeft:

• Connectie time-out

• Verbinding resetten

• E-mails komen meer dan eens aan

• E-mails komen in de verkeerde volgorde aan

• Ontvang nog steeds nieuwe e-mails nadat u een import hebt gestopt

We zeggen dit omdat deze glitches worden veroorzaakt door de server zelf en er is niets dat u kunt doen om het probleem op te lossen. Het enige wat je kunt doen is het na enige tijd opnieuw proberen of contact opnemen met je andere e-mailprovider.

Ik hoop dat dit helpt!



Popular posts from this blog

Hoe Gmail-labels toevoegen?

it service

Wat is het nut van een ster in Gmail